Vesteldes tööle

Et kõik kohe päris algusest ära rääkida siis pean mainima, et mul on elus olnud kaks töökohta ning töövestlustel olen käinud kokku kolm korda. Ehk siis kutse töövestlusele oli ka paras šokk kuna viimati sai töökoha saamise nimel vesteldud nii kaheksa aastat tagasi…

Aga üldiselt oli see kutse vestlusele ikka suur pai egole ja enesekindlusele. Kõik mu senised kandideerimised on päädinud e-kirjaga teemal, et valituks osutus keegi teine. See iseenesest on ka veidi häiriv moment. Kui isegi vestlusele ei kutsuta. Kuidas nad teavad, et ma sinna ametikohale või ettevõttesse ei sobi kui nad mind kohanud pole…

Aga vestlus ise oli lahe ja asjalik. Küll personaliotsingufirmas, mitte veel tööandja andaga aga loodan siiralt pääseda teise vooru ning otsestele juhtidele enda pädevusi tõestama. Vestlus oli sisukas ja päris põnev, käsitleti nii minu oskuseid kui teadmisi, silmaringi, isikuomadusi… Ja mulle täitsa tundus, et just see ametikoht on minu jaoks loodud. Selline heitlik ja sisutihe.

Aga kui see ettevõte ka osustab, et ma ei ole õige inimene kandideerimise teise vooru või ametikohale siis vähemalt sain meelde tuletada, et kuidas see vestlemise värk käib ning mõelda, enda töistele omadustele.

Pöidlad pihku!

Published by

Nell

Siia kavatsen talletada järeleproovitud häid retsepte ja muid pähe tikkuvaid mõtteid.

Leave a comment